Известие

Collapse
No announcement yet.

Най-накрая и аз с 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    маншона днес го гледах няма поражения,свещите-имам известни съмнения за тях,кокво имаш в предвид "погледни си датчика на антифриза" ако е този от предната част на дясната глава съм му почистил крачетата с шкурка и сложих контактен спреи,пробвах и с филтър и без него пародията е същата.
    Имал си подмяна на седаки помня я ми кажи на 145 пасват ли без преправянки

    Comment


    • #77
      Стават,но трябва да свалиш шейната от твоите, да махнеш старите и става филм.Ако не си добър с метъра, шлайфа и електрожена.....
      Играх си около2-3 часа, при положение, че знаех точно как да го направя.
      Ако искаш ще ги снимам , как стават
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #78
        абе то се прави центровка ама трябва стробоскоп иначе нищо няма да стане. по добре първо провери датчика за температура на въздуха и тоя за антифриза.
        точка

        Comment


        • #79
          малко тъп въпрос ама каде се намират тея датчици,че в тая какафония под капака се ошашавих

          Comment


          • #80
            Колега Колев прости ми за невежеството ми ще ми обясниш ли що е то стробоскоп? Предварително благодаря
            alfa33 1.5 Boxer twin weber or Dell Orto DRLA40 105 hp/Quadrifoglio Oro 84

            Comment


            • #81
              Газоразрядна лампа, дето светка в такт с искрата.Толкова е бърза, че имаш чувството, че маховика е спрял и гледаш къде точно хвърля искрата.
              Полезен уред за центроване на стари бараки!
              Last edited by mordohy; d.m.y г., 19:17.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #82
                колега, ти смени ли палеца и дистрибуторната капачка с нови. това ти го казвам щото тука една астра моно правеше следния проблем- като загрее и когато и скимне ,падат и оборотите клати,глъхне и след това гасне, после пали когато тя си реши. човека потроши 300 лева за датчици помпи и ултразвук докато най-накрая го завлачих в магазина да си купи нова капачка.
                сега ще ти кажа и двата датчика как да ги провериш.
                точка

                Comment


                • #83
                  значи на първата картинка стрелката е предницата на двигателя. 1 са плочките между колектора и главите. 4 е датчика за температура на антифриза за инжекциона който трябва да измериш. гледаш таблицата от втората картинка, при студен двигател и изгасен махаш кабела и мериш на датчика на съпротивление. в зависимост от температурата варира и съпротивлението при 20 градуса трябва да покаже около 2,5 килоома. връщаш кабела и палиш колата докато стигне 80 градуса, гасиш и махаш кабела, тук е малко шибано вече за мерене, но трябва да покаже около 300 ома т.е. 0,3 килоома. ако има голяма разлика от тия стойности - за смяна е.
                  другия датчик за температура на въздуха е в самия дебитомер, така че може да го оставиш за сега, влиянието от него е доста по-малко.
                  Last edited by kolev; d.m.y г., 17:37.
                  точка

                  Comment


                  • #84
                    Колев, тия 20 градуса ги приемаме за студен двигател, нали ?
                    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                    Comment


                    • #85
                      Колев сменил съм палеца,капачката е почти нова то си личи (явно ченгетета са я сменили от зор).Този датчик изобщо не знаех че го има,още утре ще го проверя.
                      За нещастие бензиновата помпа.....почина.Намерих от БМВ 318и 87г. кажете дали става и тя е външна.

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщение
                        Колев сменил съм палеца,капачката е почти нова то си личи (явно ченгетета са я сменили от зор).Този датчик изобщо не знаех че го има,още утре ще го проверя.
                        За нещастие бензиновата помпа.....почина.Намерих от БМВ 318и 87г. кажете дали става и тя е външна.
                        Става!
                        По принцип става от всички подобни инжекциони, освен ако не е някое тунинговано чудовище и изисква повече дебит!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                          Колев, тия 20 градуса ги приемаме за студен двигател, нали ?
                          ами да. температурата на антифриза сега трябва да е колкото на черно море . идеята е да се измери в колкото се може по-широка граница. те тия датчици дават доста голямо отклонение по принцип още като са нови. ако колата е карана само с вода, твърде вероятно е да е капут.
                          точка

                          Comment


                          • #88
                            Не можах да проверя датчика че пустата газова ми прави проблеми тея буренца ми скъсаха нервите опускат и това е.Някои би ли ми постнал снимка от каде е наи добре да се пусне газта на мотора с Джетроника.

                            Comment


                            • #89
                              не знам какви са тия буренца, но за газта ти трябва смесителна плочка между дросела и дебитомера и изпарител за да може да се дозира сместа + още няколко неща.
                              точка

                              Comment


                              • #90
                                Бурета казвам на месинговите рингове 6 и 8 мм които се сплескват около медната тръба,изпуска ми от входа на газовия клапан.

                                Comment

                                Working...
                                X